2013. március 23., szombat

Idestova négy éve blogolok. Négy év alatt azt hiszem négy blogot vezettem, és előbb-utóbb mind a feledés homályába merültek. Ez is. Már senki nem olvassa sem a mindennapjaimról szóló, utólag még számomra is unalmas posztokat, senki nem érdeklődik a roppant izgalmakkal kecsegtető folytatásos fantasy-m után, és senki nem olvassa Elizabethet sem, a legelsőt meg már én is elfeledtem. Sokszor próbáltam újat kezdeni, mindig iszonyat lelkesedéssel, most is valószínű erről van szó. Egy-két hónapig szorgosan írtam, aztán rájöttem, hogy nem jó. Most megint megpróbálom, új élettel, új lelkesedéssel, új benyomásokkal.
Szösszeneteket fogtok kapni. A világból. Tőlem, ahogy én látom. Nem rólam, ez a különbség.
Remélem élvezni fogjátok.
Üdvözöl Titeket
Elizabeth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése